Waterscan - De Watergroep
Bij een waterscan komt een medewerker van de maatschappij langs bij u of uw onderneming, met als doel om te helpen duurzaam om te gaan met water.
Terug naar filteroverzicht
Algemene informatie
Doel |
Benchmark: Waar sta ik?
|
Tool type |
Externe audit
|
Toepassingsgebied |
Procesfase
|
Gratis/Betalend | |
Zelfstandig uit te voeren |
Nee
|
Handleiding |
Nee
|
Talen |
Nederlands
|
Afkomst | België |
Contactgegevens
Adres |
De Watergroep
Vooruitgangstraat 189
1030 Brussel
|
Phone |
Tel. 02 238 96 99
|
info@dewatergroep.be
|
Categorieën
Thema's |
Water
|
Sectoren |
Energie
Handel en diensten, gemeenten, particulieren
Industrie
Landbouw
Transport
|
Aspects |
Milieutechnisch
|
Input
Algemeen |
Volgende stappen komen aan bod bij de waterscan: bespreking van het watergebruik van de klant, opvolgen van de watermeterstand, een beperkt nazicht van de werking van de watermeter en via rondgang in de woning de besparingsmogelijkheden (toestel en gedrag), lekken en volksgezondheidsaspecten (bv. aanwezigheid van lood) nagaan.
|
Voorbereiding |
Kunnen voorleggen van de juiste documenten.
|
Inspanningen (tijd) |
Enkele uren voor de rondgang.
|
Inspanningen (personeel) |
Iemand die de specialist kan bijstaan tijdens zijn/haar rondgang (documenten voorleggen, de waterstand aanwijzen, ...).
|
Output
Algemeen |
De waterscanner geeft op basis van zijn vaststellingen advies, tips en informatiebrochures mee aan de klant.
|